Ana Sayfa

Ana Sayfa



1- Aile Hekimiyim, şifremi yeni sıfırlattım, buna rağmen veri gönderemiyorum, ne yapmalıyım?
2- Aile Hekimiyim, veri gönderirken kullanacağım Birim-Kurum kodum nedir?
3- Sağlık.NET şifremi nereden alabilirim?
4- Aile Hekimiyim, Sağlık.NET ile ilgili işlemlerim nelerdir? Bu işlemleri nereden yaptırmam gerekir?
5- Gezici Hizmet Lokasyonum eksik görünüyor ne yapmam gerekir?
6- Aile Hekimiyim, veri gönderirken "Sadece Kurumun Yetkili Kişisi Veri Gönderebilir" hatası alıyorum ne yapmam gerekir?
7- Hekimlerin isimleri ile ilgili Yönetim Web'de görünen bilgi doğru değil ne yapılmalıdır?
8- Cezaevi yüklemeleri için süre nedir, uzatılacak mı?
9- Gebelik 8 aylıkken tespit edilmiş fakat yanlışlıkla sisteme 3 aylık olarak girilmiştir. Gebelik sonlandığı halde sistemde halen devam etmektedir, ne yapmam gerekir?
10- Eski gebelik hastane tarafından sonlandırılmış fakat benim sistemimde halen izlem istiyor ne yapmam gerekir?

Firmalardan Gelen Sık Sorulan Sorular

1- Sağlık.NET entegrasyonumu tamamlamak için yapmam gereken işlemler nelerdir?
2- Firma Kodumu nerden alabilirim?
3- Kurumlarımızın kullanıcı bilgilerini nereden alabiliriz? Test ortamı için kullanıcı bilgilerimizi nerden alabiliriz? Veri gönderimlerinde yetkili kişi için T.C. kimlik numarası mı yoksa kurum kodu mu girmeliyiz?
4- KTS (Kayıt Tescil Sistemi) için hangi evraklar gerekmektedir?
5- KTS (Kayıt Tescil Sistemi) için kiminle görüşebiliriz?
6- HBYS ve AHBS tarafında yazılım geliştiren bir firmayız her ikisi için de ayrı firma kodu almamız gerekir mi?
7- Firmamızın adı www.e-saglik.gov.tr adresinde bulunmamaktadır. Listede yer alması için yapmamız gereken işlemler nelerdir?
8- Sağlık.NET 2 için aldığımız firma bilgileri ile Sağlık-Net 1 (Girişimsel işlemler - Gün Sonu (HKPI)) içinde gönderim yapabilir miyiz?
9- Firmamıza bağlı olan kurumumuz KDS şifresini aldı. Bu şifre ne kadar sürede aktif olmaktadır?
10- Firmamıza ait olan kurumun yetkili kullanıcısını değiştirmek istiyoruz ne yapmamız gerekir?
11- Sağlık.NET veri gönderimlerimizi nereden takip edebiliriz?
12- Firmamıza bağlı kurum için uygulama eşleştirmesi yapılmadığı söylenmiş bunun için ne yapmalıyız?
13- Hekimimizde "Uygulama kodu eşleşme" hatası alıyoruz ne yapmamız gerekir?
14- "Kurumun kullandığı uygulama bilgisi veri tabanında mevcut değil." Hatası alıyoruz ne yapmamız gerekir?
15- "Sadece kurumun yetkili kişileri mesaj gönderebilir!" hatası alıyoruz ne yapmamız gerekir?

Not : İrtibat kurulan mail adresinin kurumsal olması bütün işlemler için zorunludur.

Sağlık Bakanlığı